Subject: Moonray OÜ vaidlustus riigihankes nr 278422
From: "Mart Parind | NOVE" <[email-masked]>
To: "Riigihangete vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jan 2025 12:42:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud riigihangete vaidlustuskomisjon

Edastan Moonray OÜ vaidlustuse Politsei- ja Piirivalveameti riigihankes
„IR lasersihikute soetamine“ (viitenumber 278422). Vaidlustusel on üks
lisa – riigilõivu kviitung.

Lugupidamisega
Mart Parind
Vandeadvokaat
&#43;372 610 8018 / &#43;372 5620 3289
[email-masked]	Advokaadibüroo NOVE OÜ
Estonia pst 9, Solarise keskus, 10143 Tallinn
&#43;372 610 8010
www.nove.ee 	 <https://nove.ee/>
<https://www.facebook.com/nove.advokaadibyroo>
 <https://www.linkedin.com/company/15170883>  	E-kiri ja selle manused
võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni, mille avaldamine on
keelatud. Kui e-kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis palun teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri ja selle manused oma
arvutisüsteemist. Täname teid!